środa, 26 czerwca 2013

Szkoła rysowania! ;)

Hej :) To moja pierwsza szkoła rysowania, więc nie traktujcie zbyt surowo, jeśli mi nie wyszła bądź Wam się nie podoba ;) Enjoy =)

1.Naszkicuj projekt ołówkiem lub kredkami w kolorach, którymi będziesz projektować. Podczas robienia tego czarną kredką uważaj - żeby się nie rozmazała!

                                                    

2.Następnie obrysuj kremową kredką szkic skóry i jej boki, a także usta. Pokoloruj brwi kredką w kolorze włosów (najładniej będzie właśnie tak) i oczy w wybranej barwie ;)

                                            

3.Teraz pokoloruj skórę. Możesz już sobie wyznaczyć, gdzie będziesz cieniować, jeśli wiesz jak to robić :)

                                                      

4.Pokoloruj skórę mocniej przyciskając kredkę i narysuj nos. Ja użyłam do tego tylko kremowej kredki. Cieniuj zawsze po bokach, tak jak na zdjęciu.

                                                       

5.Zajmij się teraz rysowaniem włosów. Podzielić je można na dwie części: Przylegająca do skóry i nieprzylegająca. Przylegającą obrysuj i po środku zostaw trochę "białego", co będzie ładnie wyglądać ;) Fryzurę wykonuj za pomocą kresek, raz mocniej przyciskając kredkę, a raz słabiej.

                                            

6.Teraz pokoloruj bluzki modelek. U czarnowłosej modelki zrobiłam różowo-niebieską. W miejscach, gdzie robisz załamania zrób tak, żeby były one widoczne i jednocześnie, żeby bluzka była tam przyciemniona. Pokażę Wam, jak narysowałam bluzkę dla drugiej modelki.

                                                  

6.1.Kontury bluzki pogrub kredką, którą chcesz narysować bluzkę. W środku pokoloruj ją, delikatnie przyciskając kredkę.                                   

                                                     

6.2. Teraz pogrub i wycieniuj górę, do mniej więcej lini wyznaczającej piersi. Na razie nie koloruj falbanek!

                                                  

6.3.Teraz wykonaj falbanki, mniej więcej tak, jak na rysunku.

                                                    

6.4.Na takiej samej zasadzie wykonaj dolną część bluzki. Gotowa!

                                                   

 7.Teraz pokoloruj nogawkę spodni. Zaraz zobaczycie, jak ja to zrobiłam.
                                         
7.1.Zaznaczyłam miejsca gdzie będę cieniować i pokolorowałam całą nogawkę, delikatnie przyciskając kredkę.

                                           

7.2.A teraz ją wycieniowałam. 

                                                  

7.3.Następnie przyciemniłam tą nogawkę. Gotowe!

                                                    

8.Teraz pokolorujcie spodnie drugiej modelki.

                                            

9.Projekt trzeba wykończyć. Ważne jest jeszcze pokolorowanie butów modelek.

                                               

10.Możecie się podpisać, lecz nie jest to konieczne. Na moim zdjęciu podpisu nie widać, ale on jest.


11. Gotowe! Oto końcowy efekt (przepraszam za ucięcie):


;)                             

Podoba Wam się? Możecie go ocenić, gdyż znajduje się na stronie TOP Model w moim portfolio :)
3-majcie się ;)
Marley ;*

2 komentarze: