piątek, 28 czerwca 2013

Wakacje

Dzisiaj pewnie jak wiele z was miałam zakończenie roku..... bardzo się stresowałam ,bo miałam czytać nagrody dlatego ,bo jestem w samorządzie uczniowskim . Jednak wszystko poszło dobrze nie było żadnych komplikacji i wszystko było git. Dostałam świadectwo z paskiem,średnia 5.2 a wy? Potem,gdy już  wychodziłam spotkałam moją ulubioną panią od polskiego,która niestety mnie nie uczy,ale chodzę( JAKO JEDYNA) do niej na kółko. Dała mi lizaka i wiem,że to może siara,ale przytuliła. Ja  na kółku we wtorek dałam pani taką bransoletkę na magnesy  i była bardzo szczęśliwa. Tylko za tą panią będę tęsknić w wakacje. Oby za rok też było to kółko.  Aktualnie pracuję nad nowym projektem ,ale nie mam za bardzo czasu na projektowanie ,bo wychodzę na dwór z moimi kolegami: Dominikiem( Domiszi)- mój kolega z klasy , Kondrad ( Końdziu) - ciągle jeździ na swoim tym mini rowerku i chodzi do 2 klasy i bawimy się w ninja xD Dzielimy się na dwie grupy ( bo są jeszcze inni chłopacy) A Końdziu niby się nie bawi,ale jest naszym szpiegiem i wyprowadza ich na złe strony. No i tak jakoś leci.  Chyba zaraz lecę na dwór  do nich. A i siedzimy z Domiszi pod jodłą pod moim blokiem i czekamy aż ktoś przyjdzie . Chyba kiedyś dam zdjęcia. Pa!

1 komentarz: