środa, 26 czerwca 2013

Top modelowy segregator i tablica przemyśleń xD

Na początku sorry,że mnie nie było,ale naprawie to ,bo jak wiecie za nie całe dwa dni koniec roku! Więc tak ja mam średnią 5.2 a wy? Ok,ale do rzeczy dzisiaj kupiłam sobie segregator do top modelowych rzeczy ( za pomysł dziękuje Dampirce). Na początku myślałam,że będzie kosztować z 30 zł ,ale pytam się pani a ona mówi .... 8.50  ( szok) . Najpierw przód segregatora

  Teraz pierwsze co się rzuca w oczy  szkice z top model i ....
  inne szkice z top model,a pod spodem style me up
 szkicownik LL super hero
 
 Naklejki,materiały itp
 Moje stare projekty
  Strona z nowego magazynu,gdzie jest mój projekt
  Nowy numer TM












Moja tablica korkowa na ,której są kolczyki xD
  

  Później plan lekcji ( już za chwilę nie aktualny)
   Naszyjniki kokardka a ta kartka to od koleżanki była z bransoletką  ,która dostałam na urodziny  ( mam 21 lipca,ale robiłam jakoś tak tydzień temu)

I cała tablica. A tam to zdjęcie na górze,gdzie jest ten mały dzieciak to mała ja!
















I to wszystko jutro też będzie post. Zapraszam do czytania,pa! A i jeśli będzie przynajmniej pod tym postem 20 komentarzy i 3.500 wyświetleń będzie konkurs z nagrodami rzeczowymi!

3 komentarze: