wtorek, 28 maja 2013

Nagrody

Hej gdy przyszłam do domu zobaczyłam paczkę ... To była paczka od Ladymarcelki za zajęcie 1 miejsca w jej konkursie. Wysłałam tą pracę
Na konkurs u ladymarcelki

Teraz pokaże wam moje nagrody <3

Film Uciekające kurczaki

Apaszka

















Apaszka po rozwinięciu

















I list od Ladymarcelki <3













Bardzo się cieszę moja mama od razu zadzwoniła do babci i się pochwaliła listem i mną. Nawet powiedziała panu listonoszowi co przyniósł paczkę xd. Jeśli to czytasz Ladymarcelko to Dziękuje Ci! A tak ogólnie to na Top model w butiku pojawiły się nowe rzeczy
Notesik
Notesik A6 Top Model

I szkicownik do manicure,tatuaży itp
Szkicownik Top Model Hand Design

Ja nie mam zamiaru kupywać tego,a wy? Czekam aż wejdzie nowy pocket <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz