czwartek, 30 maja 2013

Nagrody od Joanny199944

Ostatnio zajęłam  4 miejsce w konkursie  Joannay199944. Teraz pokaże wam nagrody i na końcu będzie mały bonus ;-)
List i dyplom

























Gumka, spinacz, taka jakby  wypukła naklejka


























Mini zestaw projektantki,a w nim: Naklejki. 2 materiały i jeden szkic z Top model Desing studio

























Cytryna,która się.... rozkłada!

























Bardzo się cieszę. Ostatnio  wzięłam udział w nowym konkursie TM . Trzeba zaprojektować strój taneczny w stylu dowolny. Moja praca
Na konkurs
http://www.top-modelki.com/studio/projekt/na-konkurs-19435.html

Warto wziąść udział , bo nagrodą jest.... NAJNOWSZY SZKICOWNIK TOP MODEL DANCE.

Zestaw kreatywny Top Model Dance, podzielony na trzy części: zumba, modern dance i cheerleader. Zestaw z szablonami (trzy rodzaje) i naklejkami(2 kartki) oraz kolorowymi papierami do tworzenia wyjątkowych kreacji. Nowa generacja B!

Więc zachęcam do brania udziału. A teraz mała niespodzianka opowiem wam o moim psie! Mój pies nazywa się Sezam ( już miał takie imię) , ma 3 lata i jest sznaucerem miniaturowym koloru czarnego. Był ostatni z miotu,ale jest cały zdrowy. Lubi spać jak widać na zdjęciu.



















To tyle. Pa!

2 komentarze:

  1. cieszę się że nagrody doszły i że ci się podobają:D a i sweet piesio;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej!
    Zapraszam :
    http://moja-pasja-rysunki-by-andzia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń