niedziela, 26 maja 2013

Moje życie

Top model nie działa więc powiem wam coś o moim życiu. Wczoraj już na Dzień dziecka dostałam nowy telefon! Normalnie to by mi rodzice nie kupili,ale tata wziął sobie nowy telefon na abonament i postanowił wziąść też mi bo taniej! Kochany tatuś <3. Oczywiście coś tam się stało z internetem , bo mam darmowy i tata musiał dzisiaj pojechać do salonu. Ale i tak się nim nacieszyłam. Darmowy internet,aparat 5 megapixeli, wszystkie aplikacje za darmo,bo wliczone w abonamencie. Marzenie. Później było żarełko z KFC <3. Mama kupiła mi też na Dzień dziecka koszulkę i sukienkę.  Teraz zdjęcia telefonu
Nokia lumia 510

Tak kolor czerwony < 3
Ciuchów nie mogę dodać , bo nie mam akurat aparatu pod ręką. Mam nadzieję,że szybko naprawią TM, Co daliście mamie w jej dzień? Pochwalcie się w komentarzach.

1 komentarz:

  1. Moja mama też ma Nokie Lumie 510 :P Ja dałam laurkę z projektem ze szkicownika projektantki, kartkę na maila i kwiatki ;) Wiem, że też piszę tego bloga, ale musiałam skomentować xD

    OdpowiedzUsuń