piątek, 17 maja 2013

Kłótnie,Dzień dziecka,Dzień mamy.

Tak trzy rzeczy będą w tym poście. Znowu zaczęły się kłótnie na stronie TM. Wszyscy się usuwają,robią aferę,a potem zostają. Ja już kiedyś wypowiadałam się na ten temat i już drugi raz nie zamierzam.Już niedługo Dzień dziecka  dokładnie pierwszego czerwca. Chciałabym zorganizować mini konek. Przysyłajcie zdjęcia upragnionych rzeczy na nasze święto,a najciekawsze opublikuje na blogu. Zgłaszać się możecie w komentarzach a na stronie Top model podam wam mój adres e- mail . Nagrody też będą,ale nie wysyłkowe! Ja akurat na Dzień dziecka  chcę:
kredki Lyra


Szkicownik Top model pocket



Tak jak widzicie to moje symboliczne prezenty , które nie przekraczają 50 zł .Moja mama zawsze mówi,że : Dzień dziecka mam na co dzień . Przyznam , że to prawda , bo mam  najukochańszych rodziców na świecie.
Teraz przejdźmy do Dnia mamy. Poradzę wam coś. Nie kupujcie jakiś perfum czy czekoladek,bo mamy wolą prezenty od serca!Jeśli możecie  zróbcie jej bransoletkę lub ramkę na zdjęcie,a najlepiej zróbcie jej kupony! To bardzo proste wystarczy mieć drukarkę i komputerem. Na początku napisz jej mały liścik . Tak jak ja:

   Mamo!
Ogłaszam wszem i wobec,że zostałaś posiadaczką wspaniałych kuponów! Są one do twojej dyspozycji na wyłączność. Wykorzystać je możesz kiedy tylko chcesz. Wystarczy,że wpiszesz w wykropkowane miejsce datę i dasz je mnie. Kocham Cię ©

Możesz też wymyślić sama , ale jeśli Ci się nie chcę po prostu skopiuj ;-). Dobra, dalej napisz kupony np. na dzień bez marudzenia,wyjście do teatru itp. Pamiętaj: zrób zawsze kopię jednego kuponu by mama mogła wykorzystać kupony parę razy.  To moje kupony: Uwaga! Pozostaw miejsce na date by twoja mama mogła wpisaćkiedy chcę zużyć kupon!

  Kupon
Kupon na wspólny spacer. Data zrealizowania ............
              
               Kupon
Kupon na wyjście do teatru. Data zrealizowania ...............
      
              Kupon
Kupon na uściski. Data zrealizowania......

   
              Kupon
Kupon na Dzień bez marudzenia. Data zrealizowania..........

             Kupon
Kupon na wspólny spacer. Data zrealizowania ............

               Kupon
Kupon na wspólny spacer. Data zrealizowania ............
                
               Kupon
Kupon na wyjście do teatru. Data zrealizowania ...............

               Kupon
Kupon na wyjście do teatru. Data zrealizowania ...............

             

        Kupon
Kupon na uściski. Data zrealizowania......

        Kupon
Kupon na uściski. Data zrealizowania......

        Kupon
Kupon na Dzień bez marudzenia. Data zrealizowania..........


       Kupon
Kupon na Dzień bez marudzenia. Data zrealizowania..........

        Kupon
Kupon na Dzień bez marudzenia. Data zrealizowania.......

To na dzisiaj tyle. Pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz