środa, 15 maja 2013

Kilka zmian w wyglądzie bloga

Hej! ;) Przepraszam, że tak długo nie pisałam, ale jakoś nie było o czym. Dzisiaj zmieniłam wygląd w bloga, zapewne gdy wchodziliście zauważyliście, że logo jest inne. Tło zostaje jednak takie samo. Po drugie, zmieniłam czcionkę stron na blogu. Niby mała zmiana, ale też widoczna. Po trzecie, zjedźcie na koniec bloga, tam też weszła pewna zmiana :) No i przy okazji, nieco zmieniłam adres. I do everything - jakbyś w razie chciała dalej pisać bloga, ale byś pisała trochę więcej, to chętnie dodam Cię drugi raz ;)  Planuję jeszcze zorganizować konkurs. Warunkiem jest tylko 3000 wejść i 5 komentarzy pod tą notką. Ale dacie radę, prawda?

Przy okazji, dzisiejszym projektem dnia jest projekt... Oliwiiwery2001! Gratuluję ;)
LL

Do zobaczenia,
Marley

PS. Na pasku bocznym dodałam ankietę. Oddawać głosy możecie przez tydzień.

1 komentarz: