sobota, 18 maja 2013

Jaram się tobą jak Leon Violettą

Mój ulubiony serial to Violetta. Kiedyś przeglądałam strony na FB i natknęłam się właśnie na tą. Strona z może  10 lajków  wzbiła się do góry i liczba wzrosła do 900. Wiem,że dużo użytkowniczek TM lubi serial Violetta i dlatego postanowiłam zrobić wywiad z tą stroną. Zaraz niektórzy powiedzą,że to nie o TM,ale ostatnio był tam konkurs by zaprojektować strój dla wybranej postaci z Violetty! Więc uznajmy,że jest trochę o TM. Posty dodają w rekordowym tempie i mają najnowsze wiadomości na temat tego serialu. Wywiad będzie ze wszystkimi adminami tej strony.Admini to Nata,Luśka,Leon,Violetta i menadżerka Julianne.Udało mi się przeprowadzić wywiad z Natą i Luśką oraz Violettą.

1.Ja: Jak to jest prowadzić już tak popularną stronę?
Nata:To niesamowite wiedzieć, że za każdym dniem przybywa coraz więcej lajków. To jest jak cel w życiu, który trzeba spełnić : 3
Luśka: Czasami to proste a wręcz banalne, lecz są momenty gdzie odbiera sił i chęci. Często zależy to od odbiorców, ich zaangażowania i nastawienia.
Violetta:  To naprawdę wspaniałe uczucie !  Jestem praktycznie od samego początku ,więc to dla mnie naprawdę wielka frajda patrzeć jak stronka się rozwija . 
2.Ja: Za co lubisz serial Violetta?
Nata: Lubię to za humor i niezłe fejsy aktorów  Nie no, po prostu to ma w sobie to coś
Luśka: Hmmm... ciężkie pytanie  Myślę, że trochę odzwierciedla moje życie i jest zabawny
Violetta : Za wszystko  ,ale jest jedna rzecz ,za którą po prostu kocham ten serial .Opowiada on przecież o dziewczynie takiej jak my wszystkie ! Zawsze możemy czerpać rady od np. : Angie ,bo kto wiem może kiedyś napotkamy na takie sytuacje jak ona.
3 Ja: Jaka jest twoja ulubiona postać z tego serialu? Za co ją lubisz.
Nata: Nata - Nie wszyscy dostrzegają jej dobre strony, a tak naprawdę jest to urocza dziewczyna                Luśka: Moja ulubioną postacią jest Leon i Gregorio. Leon to mój mąż, więc nie muszę długo tłumaczyć xD (śmiech xD) A Gregoria za jego wizyty u psychologa i nienawiść do Tomasa xD
Violetta: Hmm ... chyba León chociaż każdy jest naprawdę wspaniały. Dlaczego go lubię ? Bo on nigdy nie stara się nikomu przypodobać . Jest sobą .Możemy też zauważyć ,że nie wstydzi się okazywać uczuć Violi co bardzo cenię wśród chłopaków. 
4.Ja: Czy dobrze współpracuje Ci się z innymi adminkami i jednym adminem?
Nata: Tak, dobrze nam się współpracuje. Rozumiemy się wzajemnie i nie wtrącamy się sobie. jesteśmy zaiści 
Luśka:Jesteśmy jedną wielką rodziną!  Piszemy jak normalni przyjaciele, którzy znają się jakieś 5 lat Szczególnie zaprzyjaźniłam się z Natą i Violą ale resztę adminów również bardzoooooo lubię.
Violetta:  Bardzo dobrze  jesteśmy ' internetową rodziną ' . A admina Leóna znam z rl. , bo chodzę z nim do klasy i jesteśmy najlepszymi przyjaciółmi od 4 klasy *-* . Myślę ,że gdyby ktoś zobaczył by nas po raz 1 pomyślałby ,że jesteśmy ze sobą ,bo czasami dziwnie się zachowujemy . 
5. Ja: Chciałabyś grać w serialu Violetta?Jeśli tak kim by była twoja postać?
Nata:A kto by nie chciał ?! moja postać byłaby energiczna i nadałaby jeszcze więcej humoru, niż było dotychczas ;>
Luśka: Oczywiście !  Byłabym Violettą, bo w prawdziwym życiu trochę ją przypominam.
Violetta: Chciałabym być Violettą. Praktycznie codziennie słyszę ' znów ubrałaś się jak Violetta ' ,a moja naj często mówi mi ,że bardzo jej ją przypominam .A mi to pasuję ,bo darzę ją wieelką sympatią .
6.Ja: Co lubisz robić w wolnym czasie?
Nata:Wolny czas... Ojeeeej, czego to ja NIE robię Spotykam się z moimi najukochańszymi przyjaciółmi i jestem sobą.
Luśka: W wolnym czasie... WSZYSTKO!  Ale na pewno kocham zajmować się stroną i słuchać muzyki
Violetta: Zazwyczaj czytam blogi o Violettcie i chodzę nad rzekę z przyjaciółmi . Często też gram na gitarze i komponuję własne piosenki ;-;
7. Ja: Skąd znasz pozostałe adminki/ admina?
Luśka: Adminów znam z fb, ale jak wspomniałam traktuję ich jak rodzinę.
Violetta: Admina Leóna z klasy ,a resztę z internetu

Mam nadzieję,że wywiad wam się podobał. To specjalnie dla was moi kochani <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz