wtorek, 9 lipca 2013

Nowe szkicowniki! ^^

Hay ^^ A więc tak: wczoraj kupiłam sb 4 nowe szkicowniki! ^^ Za stówkę, którą dostałam za pasek, ale mniejsza z tym. I tak musiałam dopłacać 20 zeta, a nadprogramowo wydałam 37 :P Mama się nie umie targować :D No ale dobra, przejdźmy do rzeczy. Najpierw wrzucam szkicowniki, które kupiłam:

1.TOP Model Glamour


Do sklepu leciałam między innymi w nadziei, że właśnie będzie jeszcze ta stara wersja ^^ Udało mi się ją kupić na ostatnią chwilę i się z tego cieszę :)

2. TOP Model Dance


Zauważyłam przypadkiem, a że też chciałam mieć, to sobie wzięłam ;) A co tam, i tu właśnie ta stówka się skończyła :(

3.TOP Model Pocket (z Lexy)


Jeszcze nie machnęłam w nim żadnego projektu ;) Sprzedają już nową wersję, ale na szczęście załapałam się jeszcze na starą, zdjęcie za chwilę ;)

4.TOP Model Pocket (z Christy)



Sory za słabe zdjęcie, ale google grafikę na więcej nie było stać. Wiem, że małe. A wyobraźcie sobie, że były tylko dwa takie szkicowniki! Jeden z Christy i jeden z Miju. Na początku wzięłam do łapy z Christy, ale  niestety pognieciony :( No to odłożyłam wzięłam z Miju, ale on był podarty w środku więc to było logiczne, że wzięłam ten pierwszy, bo po raz kolejny do sklepu pojadę pewnie za kilka dobrych tygodni, a w tym czasie już na pewno zdążą wycofać tą wersję, więc musiałam wziąć :/ Nie jestem w pełni zadowolona, ale przynajmniej w środku dobry ;) Za niedługo wrzucę projekt, bo już jest gotowy :)

A wy? Macie już jakieś nowe?
Bay bay ;*
Marli

5 komentarzy:

  1. Ja nie mam nowych tylko 3 fantasty (1 nowy 2 stare) wykończone i jeszce jakiś też skończony

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam ten nowy TOP Model Pocket z Christy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam tylko stare Pocket i stary DANCE ;( Zazdroszczę !!! Ja najbardziej bym chciała ten Glamour ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ten nowy szkicownik DANCE =3

    OdpowiedzUsuń