poniedziałek, 2 września 2013

Moje rzeczy z TM i LL

haaaaii ^^ zakładam, że mało kto takiej notki się spodziewał, będzie to notka ze zdjęciami zrobionymi przeze mnie ^^ dokładniej? moje szkicowniki Top Model i Lilla Lou + moje pozostałe rzeczy z Top Model. No to, na co czekamy?


Wyżej wszystkie moje szkicowiki. Dokładniej? 22 szkicowniki, co zobaczycie na poniższym zdjęciu, pod którym każdy z nich napiszę. Szczegółowe rezencje może umieszczę w osobnych postach.


1.Szkicownik Make-Up Model z kosmetykami - mój dziewiąty bodajże szkicownik, dostałam za to, że gdy wychodziłam z gabinetu ząbiego nie skierowałam połowy przychodni do laryngologa xD Ogólnie mało używam kosmetyków, bo moim zdaniem lepiej mi wychodzą makijaże bez ich używania. 
2.Szkicownik Design Studio z Talitą - mój szósty szkicownik, dostałam pod choinkę od rodziców. Został mi w nim jeszcze tylko jeden szkic, jeden z moich projektów w nim wrzuciłam na Top Model.
3.Szkicownik projektantki z Christy i Justinem - jeden z moich szkicowników przed "osiągnięciem dziesiątki", szkicowników oczywiście :p Bardzo dużo mam w nim niedokończonych projektów i niezaczętych szkiców z chłopakiem i dziewczyną.
4.Szkicownik projektantki z Nadją, Louise i Hayden - jeden z szkicowników, którego najczęściej używam. Mam w nim dość dużo gotowych projektów, ogólnie polecam, tylko szkoda, że nie ma w nim chociaż jednej pozy, gdzie obie modelki po prostu stoją.
5.Szkicownik T-Shirt Designer - dostałam go również pod choinkę od rodziców. Od czasu do czasu coś w nim machnę, ale rzadko rysuję koszulki.
6.Szkicownik Doggy - kolejny szkicownik, który dostałam od rodziców na Boże Narodzenie. Bardzo rzadko w nim rysuję, wydawał się fajniejszy, a stroje dla piesków zbytnio mi nie wychodzą... I wolę modelki. Ale jeśli serio umiesz projektować ubrania psom - to szkicownik jest stworzony dla Ciebie!
7.Szkicownik Glamour Special - kupowałam go na ostatnią chwilę, bo myślałam, że go zaraz wycofają. Wbrew pozorom, wcale go nie wycofali tak szybko, bo po spotkaniu z Edi szłam zobaczyć, czy nie ma może Hand Design, ale nie było, a zauważyłam, że ta wersja Glamour jeszcze stoi.
8.Szkicownik Fantasy Model - rzadko w nim rysuję, totalny brak weny. Kupiony ot tak, mam w nim pełno niedokończonych projektów, których już raczej nie dokończę... To tyle, co mogę o nim powiedzieć.
9.Szkicownik Top Star - Początkowo nie chciałam go mieć i rzadko w nim rysuję, ale dostałam go na Wielkanoc. Rysuje się w nim ok, tylko na początku się nim jarałam, i dowiedziałam się, że Rihanna miała psa Marleya xd Wolę projektować dla modelek niż dla gwiazd, ale plusem jest to, że ma te informacje o gwiazdach, więc jeśli chcesz go mieć, mogę polecić :)
10.Szkicownik Dance I - mój trzeci szkicownik, cały już zarysowany. Fajny jest, ale wolę jego nową wersję (o niej zaraz). W balecie tylko nie można zrobić normalnych  butów, ale w końcu to szkicownik przystosowany do tańca... Jeśli jeszcze gdzieś go znajdziecie to polecam kupić, bo zaraz go mogą wycofać.
11.Szkicownik Dance II - druga odsłona szkicownika dance. Znajdziemy w nim tańce takie jak Zumba, Modern Dance i Chelleader. Fajny jest, ale mało w nim rysuję, oszczędzam sobie :p
12.Neonowy notes z Sandy - Jego plusem jest to, że oprócz rysowania w nim można także coś zapisać. Mały, zmieści się więc do większości torebek. Mimo to, rzadko w nim rysuję, bo modelki w nim są tylko do kolan.
13.Szkicownik Pocket z Jenny - mój pierwszy szkicownik, który dostałam od koleżanki na swoje 10 urodziny. Było to dość dawno, prawie rok temu, więc jest już cały zarysowany. Projekty w nim są niewycieniowane, niektóre nawet wręcz brzydkie.
14.Szkicownik Pocket z Liv - mój drugi szkicownik, dostałam go od mamy. Pozy ma takie same jak w szkicowniku nr 13, ale pani w sklepie nakłamała mojej mamie, że są inne. Mimo to, i tak się cieszyłam - grunt, że nie ta sama okładka ;) 
15.Szkicownik Pocket z Christy - w sklepie były tylko dwa takie, jeden z Christy i jeden z Miju. Wiadomo, wolałam z Christy, w końcu to moja ulubiona modelka. Niestety, jest on pognieciony, więc chciałam z Miju. Ale, gdy zajrzałam do środka zauważyłam, że jedna ze stron jest podarta - więc ostatecznie wzięłam z Christy, bo mogli je zaraz wycofać.
16.Szkicownik Pocket z Lexy - Oszczędzam go sobie, jeden z moich najnowszych. Robiłam w nim m. in. projekt na Louise dla Klaudii2003 i projekt na Miju dla Lolki_12. Ma bardzo ładną, wakacyjną okładkę, która niestety dzisiejszego klimatu już nie oddaje :(
17.Szkicownik Pocket z Hayden - Kilka projektów mam w nim dokończonych, kilka nie. Sama nie wiem, co o nim napisać. Bardziej podobały mi się jego wydania z Christy i Lexy :p
18.Szkicownik Lilla Lou Pin-up - Chyba moje ulubione LL z posiadanych. Bardzo ładne pozy, niestety dużo ma już zarys włosów, a jeśli go nie ma, modelka ma ucięte pół głowy. Mimo to, dużym plusem są wskazówki odnoszące się do jego tematyki, czyli stylu Pin-up.
19.Szkicownik Lilla Lou Make-up Mini - Mój najnowszy szkicownik, dwa projekty w nim mam już zaczęte. Jeden ze starszych szkicowników Lilla Lou, ale zbytnio dużego wyboru nie miałam, niestety...
20.Szkicownik Lilla Lou Freaky! Spiders - Fajny, moje drugie ulubione LL. Nie mam weny na dalsze go opisanie.
21.Szkicownik Lilla Lou Street - Moje pierwsze LL. Podkusiła mnie okładka, z pieskiem. Natknęłam się na niego po prostu w kiosku.
22.Szkicownik projektantki Lilla Lou - Nie znam jego dokładnej nazwy, bo napisane jest na nim "Szkicownik 2" czy coś w tę deseń. Mało co mi w nim wychodzi. Dostałam od cioci pod choinkę.
Fiu... Koniec. Przechodzimy do dalszej części, mianowicie do plakatów z Top Model i rzeczy z Top Model.


Plakaty z: Miju (nr 2/2013) i z Lexy (nr 4/2013)


Plakaty z: Christy (nr 3/2013) i z Talitą (nr 4/2012)


Plakat z: Liv (nr 1/2013)


Torba z Top Model, dostałam ją na Wielkanoc od rodziców.


Moje sześć gazetek Top Model - mam jedną powtórkę, nr 4/2012.


Ołówki z Top Model - zużyty z Fergie, używany z Janet i dwa do użycia - z Christy i Sandy.


Pisaki z Top Model - dostałam pod choinkę, mało używane.


Piórnik z Top Model, dostałam na Wielkanoc od rodziców.

Mam jeszcze kredki do skóry - nie napisałam, bo nie chciało mi się przeszukiwać piórnika :P a raczej piórników, bo mam dwa. Przy czym właśnie dwie kredki są w piórnikach, a jedna mi się gdzieś zapodziała. 
Zdjęcia by me. Zakaz kopiowania.
Baaajjj ;*
Marli ;*



2 komentarze:

  1. masz powturkę ojej to moja wymarzona gazeta top model jak comogłabuś odsprzedać ale do niczego nie namawiam saMA MAM POWTURKĘ KTUREJ TY NIE MASZ

    OdpowiedzUsuń