piątek, 2 sierpnia 2013

Przeprosiny + 10 świetnych projektantek i ich najnowsze projekty

Hai. Na początku chciałam Was przeprosić, że tak długo nie pisałam :( I tutaj macie dowód, jak warto prowadzić bloga z drugą osobą - pod Twoją nieobecność blog nie upadnie, ani nie straci czytelników ;) Jeszcze tylko takie małe info, że PM nie będzie dzisiaj, ani w tym tygodniu. Przy okazji, wrzucę jeszcze Wasze najnowsze, piękne projekty ze strony ;)

1.ladyPauline
Elfka na ślubcoco dla npankilawendowa syrena

2.Abylika
Moje pierwsze (i raczej nie ostatnie) EMO XDNa konkurs z gazetki na ślub Andrew Bo
Pies na konkurs

3.ladymarcelka
Dla miłośniczek psów i weterynarii.Splash!
Róż&koronka

4.Rita22
My first Suknia ŚlubnaWeterynarz
AVATAR

5.Domi_modelka
:):)
:)

6.Kotek13
Cheerleaderka LOVECheerleaderka STAR
Kotek13

7.klara.Cysia
Hip Hop?? Starrre
Stare, konkursowe...

8.dampirka1310
Sweet gyaru...Spodnie ze skrawków materiałów...
Dla kamisi321

9.Karaxaa
Średniowiecze ;)Kolekcja /lato 2013
\

10.zuzia5500
Nadja & FergieHayden
Hayden

Zauważcie, że na stronie Top Model istnieje mnóstwo dziewczyn, które świetnie projektują. Zgadzacie się ze mną, nieprawdaż? To czemu tak się jaracie Alexis i Dampirką, jeśli tak na serio są one równe niektórym dziewczynom, które mało kto zna ze stronki? Rozumiem, talent mają. Ale czemu ZAWSZE, gdy zostajecie zapytane o najlepszą projektantkę wymieniacie je i tylko je? Nie chodzi mi o to, że nie macie prawa, szanuję Wasze zdanie, ale zauważcie, że na stronie TM jest jeszcze mnóstwo świetnych projektantek... Nie mówię to o tych, którzy spojrzeli na projekty innych, i Dampirki bądź Alexis i przypadły im do gustu. Mówię to do Was, osoby, które tak się nimi jarają, a na projekty innych dziewczyn nawet nie spojrzą.

Pozdrowionka ^^
Marl ;*

2 komentarze:

  1. Moje są niezłe a nikt ich nie widzi :( ale dampirka dała mi 10/10 na 2-3 pracach ♥
    aluskablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Łiii!!!!Dziękuuję!!!!!Jestem tuuu!!!

    OdpowiedzUsuń