wtorek, 2 lipca 2013

Takie tam

Dzisiaj nie będzie posta z powodów osobistych,ale jutro powinien się pojawić nie na temat TM tylko na temat najnowszego filmu....... Człowiek ze stali! Jutro idę z mamą właśnie na niego!  Chociaż się cieszę  to jestem trochę smutna ,bo w sklepie nie było tamagotchi ( pisałam na TM),ale  babcia powiedziała ,że na allegro kupi mi trochę co innego ,ale podobno też fajne! O takie coś:


tamagotchi zwierzątko interaktywne gra smycz



Moja babcia ma nawet fejsa więc się nie dziwcie. A teraz o TM to będę pisać mało ,bo nic się nie dzieję,ale nie bójcie się. Oczywiście będą posty! A tak w ogóle ktoś ma z was tamagotchi? Jeśli tak to śmiało piszcie! A i ostatnie małe pytanko. Wiecie ile przychodzi paczka z allegro? Wiem,że dużo osób tam kupuje,ale ja tam się nie orientuje więc jakby ktoś mógł napisać dostałby..... DEDYK SPECJALNIE DLA NIEGO. Widzicie ,że  to dla mnie bardzo ważne . Ok, i jednak zrobił się post,ale już idę się kąpać więc pa ( i czekajcie na recenzje filmu i .... popcornu! ( nie no taki mały żarcik w nawiasie ( i kolejny mały żarcik) ) ) Pa!

4 komentarze:

  1. moja ciocia raz zamawiała na allegro pościel dla mnie to przychodziła ok. 1-1.5 ale pewna nie jestem :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesyłka kosztuje ok. 12 - 16 złotych. Wszystko jest napisane na aukcjach.

    OdpowiedzUsuń
  3. HeHe fajne...

    OdpowiedzUsuń