piątek, 14 czerwca 2013

Impreza i wygadane sekrety

Hej właśnie wróciłam z Galaxy i kupiłam sobie spódnice z hausa i bluzkę, oraz bluzkę OMG dla mojej koleżanki,bo idę do niej jutro na imprezę. Tak chociaż nie widać tego po mnie w necie to JA zawsze rozkręcam wszystkie imprezy ;-) Po małej dawce Picollo i coli oczywiście xD Dodatkowo kupiłam czerwony pokrowiec na mój czerwony telefon pasujący do moich czerwonych spodni. Tak wszędzie czerwono! Na top model ostatnio nijaka Molunia wydała największy sekret Marley... Nie będę się rozpisywać,bo większość  pewnie wie o co chodzi,ale powiem jedno: Zawiodłam się na tobie Moluniu i jest mi bardzo przykro. Dodałam nowe projekty na TM
http://www.top-modelki.com/studio/projekt/zmyslowa-indianka-20149.html
Zmysłowa indianka

Robione pisakami za 6.50
http://www.top-modelki.com/studio/projekt/na-konkurs-u-joanny199944-19851.html

Na konkurs u  Joanny199944

Robione moim starym ukochanym sposobem <3

I dwa projekty dnia
Martine037
Falbaniaste suknie

I  olga 100D  
Iron Woman
( to już taki trochę stary projekt,ale zasługuje na uwagę)

I pochwalę się. Wygrałam w konkursie z gazetki! Pierwszy raz brałam udział! Tak się cieszę! Ok,to tylko tyle na dziś. Pa!

1 komentarz: