środa, 22 maja 2013

Testowanie Lilla lou uważam za rozpoczęte!

Jak ostatnio pisałam zostałam testerką Lilla lou. Szkicowniki te są w formie kolorowanki,a nie tak jak Top model czyli w formie kołonotesu. Jest to oczywiście na duży plus,ponieważ ja jako osoba leworęczna nie mogę wytrzymać rysując w szkicownikach w formie kołonotesu. Pewnie niektóre osoby to znają.
Zacznijmy od testowania szkicownika Hip-hop
Ten szkicownik szczególnie przypadł mi do gustu, ponieważ ma on niepowtarzalne pozy. Ciekawe przykładowe  projekty i gotowe fryzury.Spytacie penie czemu to ostatnie to plus? A otóż dlatego,bo nie za bardzo umiem rysować fryzury. W tym szkicownika dodałabym więcej zróżnicowanych póz,bo jest powtarzanie,które w innych szkicownikach jest prawie  niemożliwe
Zdjęcie szkicownika

Następny szkicownik,który otrzymałam to Lilla lou- bags
Szkicownik jest do projektowania toreb co jest dla mnie nowością. Niestety wadą tego szkicownika są już prawie gotowe szkice,dlatego polecam go dla młodszych dzieci.
Zdjęcie szkicownika

Następny i ostatni szkicownik, który otrzymałam to Llila lou - make up.
Szkicownik przypadł mi do gustu,ponieważ jego poprzednia wersja jest trochę dziecinna. Chodzi mi tu tylko i wyłącznie o pozy,a nie o całokształt. Pozy są wręcz świetne np. Modelka leżąca itp
Zdjęcie szkicownika:


Teraz szkoła rysowania tego projektu
Szkoła rysowania w wersji mini. Będą tylko obrazki bez opisów!

Hip-hop girl
To ten projekt.
Sr:
 1. Narysuj szkic

2. Pokoloruj trampki i marynarkę różowym cienkopisem a stanik czarnym.
 3. Popraw kredkami. Obkonturuj wszystko cienkopisami.


 4. Pokoloruj żółtym cienkopisem kolce
5. Pokoloruj cienkopisami spódnice
 6. Pokoloruj skórę i ,a spódnice popraw kredkami

 7. Zrób makijaż
 8.Pokoloruj skórę

 9. Dorysuj czapkę.
 10.Pokoloruj ją. Najpierw cienkopisami,później kredkami.
 11. Dodaj szczegóły.
 12. Pokoloruj cienkopisami włosy.


13. Popraw włosy










Mam nadzieję,że podoba wam się moja recenzja.
I jeszcze:
Lilla lou są do kupienia na dziele prasy dla dzieci w sieci
Empik, R ELAY, IMMEDIO, KOLPORTER, RUCH, FRANPRESS, GARAMOND
oraz w SMYKU lub sklepie Lillalou
http://www.lillalou.pl/sklep/

  Pa!

2 komentarze: