sobota, 2 marca 2013

Wywiad z madziuląbb!

Niedawno przeprowadzałam wywiad z madziuląbb ;) 

Imię: Magdalena 
Wiek: 10 lat 
Rodzeństwo: Jedynaczka ;(
Zwierzęta Piesek Tinek i rybki


W jaki sposób dowiedziałaś się o stronie TM i o szkicownikach?

Więc: 
Moja była BFF z taką jedną, miały chyba gumkę do mazania z TM i póżniej weszłam na allegro i kliknełam Top Model a tam masę rzeczy! Zobaczyłam na jakimś produkcie że sklep z którego to pochodzi jest z mojego miasta! 
Nie zadługo tam pojechałam od teraz jeżdżę bardzo często Smile Mama powiedziała że kolejny wypad do sklepu po 10 xd 

Skąd dowiedziałam się o stronce? Oddałabym wszystko tylko by wiedzieć jak tu trafiłam....



Którą modelkę lubisz najbardziej, a którą najmniej?

Najbardziej: Christy 
Najmniej: Jenny


Ile masz szkicowników i w którym projektujesz najchętniej?

Mam bodajże 12 
A projektuję najchętniej w.... we wszystkich oprócz DANCE...


Kogo lubisz najbardziej na forum?

Domi_modelkę, Ciebię, Zuzkę4994, wszystkich lubię!

Dziękuję za przeprowadzenie wywiadu.

To ja dziękuje.

1 komentarz:

  1. Zapraszam na http://www.top-modelki-by-greta99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń